divendres, 5 d’octubre del 2007

Vull un nokia n70 (I)

Un bon dia em vaig cansar de fer servir el meu 6230 (per cert, per mirar el vostre model podeu anar aquí) i vaig decidir canviar de Movistar a Vodafone, ja que volia un mòbil ben maco (sobretot amb symbian i 3G).
Tot molt fàcil, vas a una botiga de Vodafone i demanes de fer una alta de contracte, amb els tristos 6000 punts que tenia amb movistar el mòbil em costava 146 €, amb Vodafone, tot i que el contracte no era tan econòmic, em sortia per uns 60€ (ara s'ha abaixat més encara).
L'alta van ser uns deu minuts i només necessites el nº de compte i fer una firma.
A partir d'aquí tot molt fàcil, l'endema al matí m'avisen via sms des de Vodafone que comencen a processar la meva portabilitat.
El mateix dia a la tarda m'avisen des de movistar que puc trucar al 4472 per coneixer l'estat de la meva portabilitat.
Continuarà ...